"להיות גיבור על"
אימון מנטאלי אישי למנהלים

קהל היעד: מנכ"לים, מנהלים בדרגי הביניים, מנהלות משאבי אנוש.

דרך הליווי: פגישות אישיות בנות 60 דקות לטווח זמן שיתואם עם צרכי הארגון.

מקום המפגשים: בחברה עצמה, ב"זום" או במקום נוח שיתואם מראש.

 

מנהלי החברה הם המצפן והכוח המניע של הארגון. המיומנויות הנדרשות ממנהל הן מגוונות הרבה מעבר להבנה המקצועית של המוצר או השירות שמעניק הארגון. המנהל האמיתי הוא "גיבור על" בעל "מיומנויות רכות" חשובות ואחריות גבוהה. מנהל טוב באמת חייב להיות:

  • בעל חזון ו"ראיית על" ארוכת טווח.
  • יכולת קבלת החלטות ולקיחת אחריות.
  • הטמעת מטרות הארגון בעובדים.
  • רתימה והנעה לפעולה פרקטית בטווח הקצר.
  • תקופת הקורונה- תקופה שמצריכה מנהל גמיש המסוגל להסתגל לשינוי בהרגלי העבודה והנעת עובדים, התמודדות עם מצבי אי ודאות, הצבת מטרות משתנה  ומצבים רגשיים משתנים בקרב העובדים.

 

כישורים מקצועיים משובחים אינם ערובה למנהל טוב. האם לימדו אותו כיצד לייצר מנהיגות והשראה? האם הוא יודע להתעמת עם חששותיו והפרדיגמות המעכבות שיש לו כמו לכולנו? האם לימדו אותו כיצד לתקשר באופן מיטבי ומתוחכם כדי להניע עובדים ממקום של רתימה ורצון? האם הוא יודע לבנות חזון ארוך טווח? האם הוא יודע להבין ולתקשר עם העובד בצורה שתכפיל ותשלש את תפוקתו? האם הוא יודע לנהל קונפליקטים?

ובכן, מניסיוני רב השנים, מנהלים שלמדו אצלי או שהגיעו לליווי אישי הביעו תחושת בדידות בראש הפירמידה, היו צריכים מי שיקשיב להם וילווה אותם והיו זקוקים לשדרוג קריטי במיומנויות הרכות שלהם.

 

דוגמאות לנושאי האימון המנטאלי:

  • כיצד להיות במיטבך כשאתה מקבל החלטות מכריעות, מנהל משא ומתן ונדרש ליכולת שכנוע.
  • כיצד לייעל את עבודתך ולחלק את האנרגיות בצורה נכונה.
  • טכניקות בתקשורת בינאישית: כיצד לתקשר עם מנהלים, לקוחות ועובדים באופן מעצים הרותם לפעולה מסונכרנת ופרואקטיבית.
  • פתרון קונפליקטים בארגון.
  • שינוי פרדיגמות מעכבות ליצירת פריצת דרך ברמת החשיבה היצירתית והיכולת לפעול.
  • הגדרת ערכים וחזון ברמה האישית וברמה הארגונית.
  • הגדרת מטרות נכונה, וחלוקתן ליעדים, פעולות וזמנים. ליווי ומעקב אחר הביצוע בפועל.
  • נושאים נוספים המוגדרים בהתאם לצרכי הארגון והמנהל.

 

מחקר מעמיק של המגזין היוקרתי 'FORTUNE' גילה כי חברות שצרכו אימון למנהליהן ועובדיהן הרוויחו (ROI)  פי 6 על ההשקעה שלהן בתהליך.

אנו ב"מכון דרך חדשה" מתחייבים להרבה יותר!!! הטכניקות שלנו חדשניות ומעמיקות. מטרתנו לתת כלים יישומיים שישמשו את המנהל לאורך זמן.

צמיחה של המנהלים בתחום הנושאים הנ"ל תביא לפריצת דרך של כל אחד מהם במסגרת תפקידו.

 

הצוות שלנו: איציק רצימור, מנכ"ל מכון דרך חדשה וצוות מומחים מנוסה בעבודה עם מנהלים.