רקע על הקורס

מקצוע האימון מושפע רבות מהתפתחויות שחלו עוד בשנות הארבעים והחמישים של המאה הקודמת, בעיקר בתחומי הפסיכולוגיה ההומניסטית והחברתית ומאוחר יותר הפסיכולוגיה החיובית, כמו גם תורות ניהול שונות.

האימון נוגע ורלוונטי לכל תחומי החיים. אחד מתחומי החיים המרכזיים שלנו הוא הקריירה והתעסוקה. בתחום זה נבלה חלק ניכר מזמננו ויש לו השפעה מכרעת על איכות חיינו ממצבנו הכלכלי, הגשמה אישית ומשמעותיות, תחושת ערך עצמי, מערכות יחסים, איכות שעות הפנאי ובריאותנו.

עולם תעסוקה משתנה לנגד עינינו באופן חסר תקדים. כתוצאה משינויים טכנולוגיים, חברתיים וכלכליים מקצועות חדשים צצים ומקצועות אחרים נכחדים ונעלמים. בדור הנוכחי, האדם מנהל את הקריירה שלו כשחקן על במה. לא מדובר ברוב המקרים ב"תעסוקה לכל החיים" כפי ששאפו הורינו (או שלא היתה להם ברירה כי כך היה נהוג וההיצע היה דל), אלא בשוק מגוון ובקריירות משתנות שבו חותר האדם באופן מתמיד למימוש עצמי והגשמה ולשיפורים במצבו החומרי.

שינויים אלו בעולם התעסוקה כמו גם בתפישת האדם את מושג הקריירה, יוצרים לצד תהליכים מרתקים ויצירתיים גם לבטים, בלבול וחששות. מצד אחד שפע של אפשרויות, מצד שני מהי האפשרות הנכונה? מצד אחד, מערכות החינוך (הבית ספרית והמשפחתית) לא השכילו לסייע ולחבר אותנו אל עצמנו ותשוקותינו, אלא שמו דגש בעיקר על תכונות ומיומנויות ומצד שני, האנשים שואפים כיום למימוש עצמי.

לפיכך, הפך נושא "אימון הקריירה" והכוונת קריירה, לאחד התחומים הבוערים והמבוקשים בארץ ובעולם. הצורך לכך הוא אדיר מצעירים אחרי צבא לפני בחירת מסלול לימודים, אנשים המעוניינים להסב מקצוע ואנשים המעוניינים לפתח ולשפר את איכות חייהם (מבחינת תכני עבודה, תנאי עבודה, קידום וכלכלה) בתוך הקריירה הקיימת.

הקורס להכשרת מאמני ויועצי קריירה פותח על ידי איציק רצימור, יוצר מתודולוגיית האימון ההוליסטי המתייחסת לאדם כיישות הוליסטית מורכבת שאינה רק משימתית אלא מכילה בתוכה מעבר לתכונות וכישורים גם נטיות לב מולדות (ייעוד וערכים אישיים) כמו גם מערכת אישיותית המורכבת מצרכים בסיסיים ואמונות מעכבות ומקדמות.

הראייה ההוליסטית תכשיר את מאמני ויועצי הקריירה לראייה מקפת ועמוקה.  הדגש הוא על זיהוי ה-DNA  המולד של המתאמן, כלומר מהי השליחות והנתינה הטבעיים שלו שיהפכו אותו לאדם מצליח, מסופק ובעל משמעות בסביבה תעסוקתית מדוייקת לו.

חילוץ המידע הנ"ל מתחת לשכבות הפחדים, החינוך וההשפעות החיצוניות, הוא אומנות מכריעה וקריטית בבחירת מסלול קריירה נכון ומוצלח.

לפיכך, יהפכו משתתפי הקורס למאמני ויועצי קריירה אולטימטיביים ובולטים בעלי ארגז כלים רחב במיוחד. שליטה בשיטת "3 השלבים"- טכניקת העבודה הייחודית והחדשנית שפותחה ע"י איציק רצימור לאור ניסיון של עבודה רבת שנים עם אלפי סטודנטים ומתאמנים המייצרת "מצפן" מדוייק לקבלת החלטות יחד עם הבנת אישיותו של האדם על מרכיביה והיכולת לזהות ולגעת בגורמים מעכבים בתוכה, תביא להצלחה מקסימלית ומכריעה בבחירת מסלול קריירה מדוייק עבור לקוחותיכם.

מעבר לכך, יילמד בקורס נושא שוק העבודה על מרכיביו עם דגש על ליווי הלקוח כדי לקדם את סיכוייו להתקבל לעבודה- מכתיבת קו"ח בעולם עם מסננות טכנולוגיות, שפת גוף נכונה בריאיון עבודה ושימוש בנטוורקינג.

  • במהלך הקורס, עוברים המשתתפים את כל התהליך על עצמם ובכך זוכים למסע התפתחותי מרתק ולכלים חשובים שישרתו אותם בהמשך חייהם.
  • הקורס יכשיר את הסטודנטים למאמנים מקצועיים ואיכותיים הפועלים על פי הקוד האתי של לשכת המאמנים.
  • הקורס מושקע, מעמיק וברמה בלתי מתפשרת.
  • למצטיינים תהיה אפשרות להצטרף על פי בחירתם לפעילות מכון "דרך חדשה"!
  • מפגשי העשרה: למסיימי הקורס יינתנו בהמשך מפגשי העשרה במחיר מוזל להעמקה נוספת, תמיכה, תרגול ולמידה של חומרים חודשים.