שיטת 3 השלבים
למציאת מסלול קריירה מדויק

עוד לפני עידן הקורונה מחקרים הראו שאין דבר כזה "מקצוע בטוח". למשל, מקצועות עבר "בטוחים" כמו להיות עורך דין או רואה חשבון כבר אינם מבטיחים דבר בשל שוק תחרותי ומוצף. הסטטיסטיקה מצביעה על כך שבמילניום הנוכחי אנשים לא רק עוברים מעבודה לעבודה אלא מבצעים הסבות מקצוע ומשנים כיווני קריירה שלמים מסיבות של תשוקה וחיפוש הסיפוק וההגשמה ו/או מסיבות של שדרוג כלכלי.

עידן הקורונה שיקף לנו כמה הכל הוא אי-ודאי והמסר המרכזי הוא: "אם הכל אינו בטוח, למה לבחור בתחומים מקצועיים שאנו לא אוהבים? זה לא רק לא בטוח כלכלית! בחירה בתחום שאנו לא אוהבים, תוביל לאורך זמן לבינוניות, ירידה בערך העצמי, במערכות יחסים ואפילו בבריאות.

אז אם הכל אינו בטוח, בואו נתמקד בתחומי קריירה שנועדו לנו, שנהנה שם ונצטיין. כל זאת כמובן בבחירה חכמה המשלבת את צרכי השוק והזדמנויות העומדות על הפרק.

מי שיבחר בתחום המתחבר לייעודו המקצועי האישי יישאר חזק וחיוני, מי שיבחר את הקריירה שלו ממניעים של פחד והישרדות ישלם מחירים גבוהים באיכות חייו.

 

השיטה המעמיקה והמושקעת להחלטה החשובה 

השיטה הינה פיתוח ייחודי ופורץ דרך של איציק רצימור, מבכירי המאמנים בישראל, מתוך ניסיון עבודה עם אלפי לקוחות- מנהלים, עובדים, סטודנטים וצעירים לפני בחירת קריירה. מטרת השיטה – לייצר תהליך מעמיק ואחראי לבחירת קריירה, מתוך בחינה מקיפה של התכונות המולדות, הצרכים הבסיסיים האישיים וזיהוי נטיית הלב האמיתית של הלקוח.

היא כוללת שילוב בין כלים מקוריים לכלים קיימים שעברו עיבוד מחודש ומיועדת לשימוש אישי בלבד של לקוחות המכון.

 

שלב 1- אבחון מעמיק: 

  • זיהוי עוגני הקריירה של המתאמן.
  • תכונות וחוזקות מולדות ונרכשות.
  • ערכים אישיים- זיהוי סביבת עבודה טבעית ומפרה עבור המתאמן.

 

שלב 2- זיהוי הייעוד המקצועי האישי:

ליבת התהליך- חקירה מרתקת ומעמיקה לזיהוי ה"שירות הערכי", ההשפעה והחותם העיקרי שהמתאמן רוצה להעניק במסגרת עיסוקו. זיהוי הסיבה שבשבילה יקום המתאמן באופן יומיומי לעיסוקו בחדווה ובתחושת שליחות. מימוש הייעוד המקצועי הוא תנאי לשמחה וסיפוק, התמדהושגשוג חומרי ונפשי.

 

שלב 3- התאמה מקצועית פרקטית:

  • סיכום המידע שנאסף לכדי מסקנות.
  • חשיבה וצמצום לכדי כיווני קריירה שיאפשרו ביטוי מלא לייעוד המקצועי, הערכים האישיים ועוגני הקריירה שלי.
  • קבלת החלטה- למידת התחומים הנבחרים לכדי גיבוש החלטה לגבי התחום האופטימלי עבורי.

 

משך התהליך: 6 מפגשים אישיים עם מאמן ויועץ קריירה מומחה בשיטת "3 השלבים".

מיקום המפגשים: אצל מומחה הקריירה או לחילופין ב"זום".