קהל היעד: מנכ"לים, מנהלים בדרגים השונים, מנהלות משאבי אנוש.
נושאי הסדנאות: מנהיגות, תקשורת אפקטיבית, חזון וערכים.
חבילות: בכל נושא בנפרד- 1-3 מפגשים חווייתיים בני 3 שעות בהתאם לבחירת הארגון.
מנחה ראשי בסדנאות: מנכ"ל המכון, איציק רצימור, יוצר התכנים ובעל ניסיון עצום בהדרכה והכשרה לשפר את המיומנויות הרכות של המנהלים. כאן טמון הסוד.
מנהל בחברת הייטק גדולה שהוא גם מהנדס תוכנה בכיר לא יהפוך למנהל טוב יותר אם יבין עוד נושא בעולם התוכנה ומנהלת בית ספר לא צריכה להבין עוד משהו בחינוך, אלא איך לנהל עסק וארגון.
משמע, המנהל צריך להיות איש חזון, בעל יכולת של תקשורת מיטבית להנעת אנשים לכיוון החזון, ומסוגלות לקבל החלטות ממקומות נכונים.
אנו מציעים סדנאות מרתקות שהערך המוסף שלהן ליכולת הניהולית הוא עצום. כל שיפור בנושאים הנ"ל הוא מינוף אדיר לאפקטיביות של המנהל.
כל אחד מהנושאים בסדנאות נלמד באופן חווייתי ומעניין על מנת להעניק כלי יישומי אמיתי לכל אחד מהמשתתפים.
1. תקשורת מיטבית בארגון- סדנאות בעלות אופי חווייתי המשלבות טכניקות תקשורת המחוללות פלאים ביחסי הדרגים השונים בארגון במטרה לייצר סינכרון ברמת ההבנות, המטרות, שיתופי הפעולה והאווירה בארגון.
נושאים מרכזיים בסדנאות התקשורת:
- העצמת עובדים וקולגות.
- אומנות ההקשבה האפקטיבית.
- ניהול קונפליקטים.
- אימון ליצירת יכולת שכנוע במפגשים.
- חוק המאמץ האופטימלי- ויסות אנרגיה נכון באינטראקציות שונות.
- תקשורת בתקופת ה"קורונה".
2. חזון, ייעוד וערכי הארגון- המנועים הפנימיים ולב ליבו של הארגון. הגדרה מדויקת של נושאים אלו והטמעתם במנהלים ובעובדים, יביא לחיבור רגשי, מחוייבות פנימית ואימפקט אמיתי שישאיר כל מנהל ועובד בארגון.
נושאים מרכזיים בסדנה:
- חזון- חשיבותו וכוחו של החזון, כתיבת חזון נכונה על פי כללים מוגדרים.
- ערכים- מהם ערכים אישיים וארגוניים וכיצד לשלבם יחד כמצפנים לקבלת החלטות.
- ייעוד ארגוני- כיצד ניתן להגדיר את השליחות והערך שהארגון מייצר ומעניק לעולם.
3. מנהיגות- יצירת השפעה סביבתית, ניהול מו"מ ממקום רגשי מיטבי, הפיכת פרדיגמות מעכבות למקדמות, ניהול עצמי- לקיחת אחריות ומחוייבות על מטרות ויעדים, התנהלות נכונה מבחינה רגשית ומעשית בכל קידום של מטרה.
נושאים מרכזיים בסדנה:
- חיבור לדמות המנהיג האופטימלי שנמצא בתוכנו.
- אימון הווייתי- כיצד לשלוט על המרחב במצבי משא ומתן, הרצאה לעובדים והעברת מצגות.
- משולש ההגשמה- כיצד להתנהל נכון מבחינה רגשית ומעשית אל מול אתגרים, עמידה במטרות ויעדים ושהייה במצבי אי ודאות.
- פרואקטיביות והובלה- הפיכת רצון לכח רצון, שימוש מסונכרן בין החשיבה לעשייה, שינוי הרגלים.
- ניפוץ פרדיגמות מעכבות.
- ניהול עצמי והנעת עובדים בתקופת ה"קורונה".