"אימפקט" חבילות אישיות
למוטיבציית עובדים

קהל היעד: עובדים בכל הדרגים.

מסגרת ליווי: 6 מפגשי אימון אישי לכל עובד עם המומחים שלנו + מפגש מסכם למדידת תוצאות.

מקום המפגשים: בחברה עצמה, ב"זום" או במקום אחר שיתואם מראש.

עלויות: 0.5-2% בלבד מעלותו השנתית של עובד לארגון.

 

מטרות התוכנית:

  • הגברת הפרואקטיביות של העובדים.
  • הגברת החיבור והמחוייבות לחזון החברה ומטרותיה.
  • צמצום הוצאות הארגון במקומות שהם פחות אפקטיביים לאורך זמן.
  • שדרוג התרבות הארגונית בחברה מתוך תקשורת מיטבית ומיתוג הארגון כקשוב ודואג להתפתחות עובדיו.

 

התוכנית שתשנה את חיי הארגון

האם העובדים שלכם מביאים 100% מיכולותיהם לארגון? האם הם עושים זאת בהתמדה ולאורך זמן? האם ניתן להוציא מהם 130%? מהי התוספת הזו?

התוספת הזו היא האימפקט שהעובד יכול להביא לארגון. האימפקט הוא מעבר ליצרנות השגרתית של העובד המונעת מקבלת משכורת, בונוסים והכשרות. האימפקט הוא האנרגיה, המחוייבות הפנימית האמיתית שממנה יגיע העובד שלכם. זה מתבטא ביצירתיות, אנרגיה גבוהה, רצון לתרום ולהישאר בארגון לאורך זמן.

כשמדברים על שימור עובדים,  לא מדברים רק על עזיבת עובדים מצטיינים וקריטיים בתוך סביבה תחרותית והנזק הכלכלי שזה גורם, אלא בעיקר שימור המוטיבציה של כל העובדים והחיבור לחזונו, מטרותיו ויעדיו של הארגון לאורך זמן.

כשאנו מדברים על "מיומנויות רכות" אנו מציעים לפעול פנימה. להעניק לעובד תהליך אישי שהוא אפקטיבי בהרבה וזול יותר במרבית המקרים מ"מנועים חיצוניים" (דלק מלאכותי ואינסופי- כמו הכשרות, בונוסים, העלאות שכר ומתנות לעובד). אמנם יש חשיבות לאותם תמריצים חיצוניים המהווים תחזוקה, אך את האימפקט המרכזי והמתמשך, ינחיל תהליך פנימי של שינוי הרגלי חשיבה ודרכי התנהלות וחיבור אמיתי של העובד אל ליבת הארגון.

 

תוכנית "אימפקט" פועלת ב-3 שלבים: 

חלק א'- השלב האבחוני:

  • בדיקת ההלימה בין העובד- התפקיד- הארגון: עד כמה העובד מודע לתפקידו וליעדים אשר מציב לו הארגון, והאם הוא מזהה ומזדהה עם ערכי וחזון הארגון.
  • היכן העובד מועצם ושבע רצון והיכן מתקיימים קונפליקטים וחוסר מיצוי.

 

חלק ב'- השלב היישומי: מעבר ממצוי לרצוי

  • פרואקטיביות- הצבת יעדים, פעולות וזמנים ליישום המטרות המצופות של הארגון.
  • אימון מעשי במיומנויות רכות כמו תקשורת בינאישית, שינוי פרדיגמות מעכבות, ניטרול קונפליקטים ליישום המטרות הנ"ל.
  • בין כל מפגש בשלב הזה יוצבו לעובד אתגרים מצמיחים.

 

חלק ג- פגישה מסכמת:

  • מדידת תוצאות התהליך.
  • הוצאת דו"ח מסכם ודיסקרטי למנהלת משאבי אנוש.

 

דוגמאות להמחשת שיפור מיומנויות רכות:

  • עובד שנוטה להתלונן. אנו נדע לעבוד איתו ולבחון היכן התלונה אינה רלוונטית והיכן ניתן להפוך "תלונה" לבקשה, לתקשורת בהירה וחיובית. במהלך התהליך יישלח העובד על מנת לפתור קונפליקט באמצעות הכלים שניתנו לו.
  •  עובד שחושש לקחת אחריות, מכיוון שהושרשה בו האמונה ש "לקיחת אחריות= חשיפה לביקורת",  הופך לפאסיבי ומגיע בעיקר להעביר זמן. אנו נדע לאתר את המשוואה הזו, לשקף ולסייע לו לשנות את המשוואה ולהפוך פרואקטיבי. במהלך התהליך, יישלח העובד לבצע פעולות מאתגרות ולהביא תוצאות.

 

לפיכך, אנו מציעים בהשקעה שנתית קטנה מאד (יחסית לעלות המשכורות, ההכשרות והנזקים מאובדן מוטיבציה של עובד ו/או עזיבתו), חבילת אימון של מפגשים אישיים לעובדים. תכני האימון "נתפרים" בהתאם לצרכי הארגון ומטרותיו.

מטרת חבילות האימון היא לייצר תהליך אישי שמחבר את העובד אל הארגון ואת הארגון אל העובד כך שייווצרו מצד העובד "אנגייג'מנט" לארגון, שמחת יצירה והשארת אימפקט לאורך זמן.

מחקרים מצאו שתהליכים של אימון בחברות וארגונים, עשויים לייצר החזר השקעה (ROI) שמגיע עד לפי 6 !  אנו מתחייבים ליותר מכך!