סדנת "HUMAN FACTOR" מיומנויות רכות – תקשורת מקרבת, ניהול זמן, פעולה ממקום של ערכים

סדנת human factor- שדרוג המיומנויות הרכות

קהל היעד: עובדים בכל הדרגים.

פרטי הסדנא:

א. החבילה השלמה: 2 מפגשים בני 3 שעות לפי הנושאים המצויינים למטה.
ב. מפגש יחיד- ניתן לקיים מפגש יחיד בבחירת אחד הנושאים המצויינים מטה.

מנחה ראשי בסדנאות: מנכ"ל המכון, איציק רצימור, יוצר התכנים ובעל ניסיון עצום בהדרכה והכשרה.

בשתי הסדנאות המפורטות מטה בסדרת ה- HUMAN FACTOR נעבוד על המיומנויות הרכות של המשתתפים. העובדים יכולים להיות מומחים נהדרים בתחומם, אך האם הם יודעים לעבוד בצוות? האם הם יודעים לתקשר לגבי מה שחסר או מפריע להם? האם הם יודעים לקחת אחריות אישית? האם הם מעיזים לשחרר את היצירתיות שלהם? האם הם יודעים לנהל את עצמם ולווסת נכון את הזמן והאנרגיה?

מחקרים מראים היום כי המפתחות להצלחת הארגון טמונים באיכות המיומנויות הרכות של המנהלים והעובדים. חלק מהאנשים ברי מזל ויש להם באופן טבעי חלק!! מהמיומנויות הרכות וחלק גדול מהעובדים צריך לרכוש מיומנויות אלה באמצעות למידה ותרגול.

 

מפגש 1: ניהול עצמי באמצעות חיבור ל"מנהל הפנימי"

מטרת הסדנה:

חיזוק מיומנויות רכות העוסקות בדרכי חשיבה נכונה, חיבור לאותנטיות, שיפור עבודת צוות והגברת המודעות וחדוות העשייה.

בחלקה הראשון של הסדנה נחבר את המשתתפים ל"מקור פנימי" שילווה אותם לשנים ארוכות. באמצעות ה"מקור" הם יידעו לנהל את עצמם בתהליכי קבלת ההחלטות במסגרת תפקידם, כיצד לווסת נכון את האנרגיה ולהתמקד בעיקר ולא בתפל, כיצד לפעול באופן אותנטי ויצירתי ולתקשר בצורה טובה ונטולת קונפליקטים עם הצוותים שמסביב.

בחלק השני נתמקד בערכיהם האישיים של המשתתפים. באמצעות הרצאה מרתקת ותרגול יכירו המשתתפים את הערכים האישיים החשובים להם. היכרות זו תקפיץ את רמת המודעות והאינטליגנציה הרגשית שלהם. אם יידעו לממש אותם במסגרת העבודה, נקבל עובדים הפועלים בחדוות יצירה, במחוייבות לארגון וממקום מפרה ומופרה.

מפגש 2: תקשורת בינאישית ופריצות דרך

מטרת הסדנה:

חיזוק עבודת הצוות באמצעות תקשורת בינאישית ברמה גבוהה ויצירת פריצות דרך באמצעות שינוי חשיבה ומודעות עצמית.

חלקה הראשון של הסדנה יתמקד בתקשורת בינאישית. כיצד להתמודד במצבי קונפליקט, כיצד להקשיב ממקום מעצים, כיצד להתבטא באופן בהיר ואסרטיבי. חלק זה הוא חווייתי והמשתתפים יתנסו באינטראקציות שונות.

חלקה השני של הסדנה יעסוק בפעולת מערכת האמונות המעצבת את דפוסי החשיבה וההתנהגות שלנו. נדון באמונות מקדמות ואמונות מחבלות. כל משתתף יעבוד עם דפי עבודה במטרה להציף נקודות חזקות וחלשות אצלו.
נסיים עם תהליך דמיון מודרך שבו ילמדו המשתתפים ליצור ולהכיל בתוכם מטרות מאתגרות, רגע לפני הורדתן לביצוע מעשי. "סוף מעשה במחשבה תחילה".

הערה: ניתן להזמין את אחת מסדנאות HUMAN FACTOR. מומלץ כמובן לעבור את שתיהן כחווייה שלמה ומפתחת.