חבילות אישיות לליווי עובדים בתקופת הקורונה

קהל היעד: עובדים בכל הדרגים.
מסגרת ליווי: 6 מפגשי אימון אישי לכל עובד עם המומחים שלנו + מפגש מסכם למדידת תוצאות.
מקום המפגשים: בחברה עצמה, ב”זום” או במקום אחר שיתואם מראש.

מפגשים שישנו את חיי העובדים והארגון
תקופת הקורונה חידדה תהליכים כמו מעבר הולך וגדל לעבודה מהבית ומנגד יצרה בעובדים תחושת אי ודאות, הישרדות וצורך להסתגלות מהירה למצב החדש.
אם תהליכים קורים בדרך כלל לאורך זמן ובשלבים של למידה ועשייה מדורגת, הרי שמשבר הקורונה כפה שינויים מוחלטים ושינויי פרדיגמה בקצב מואץ. כששינוי פרדיגמה נכפה ונעשה בקצב מואץ, הוא עלול לגרום למצבים מנטאליים לא קלים, טעויות, נזקים וקשיי הסתגלות.
משיחות עם עובדים רבים עולה שקשייהם נעים מדכדוך ומצב רגשי לא קל, תחושת חוסר ודאות וקושי לסמוך על הארגון שבו הם עובדים, קושי לנהל את הזמן כשהם עובדים מהבית או אפילו מחלקים את זמנם בין עבודת בית לעבודה במשרד, קושי בתקשורת אפקטיבית בינם למנהלים ולשאר חברי הצוות כדי לנהל את המשימות, קושי לארגן סביבה ביתית נוחה ותומכת ובדידות.

בונוסים ומתנות? נהדרים לתחזוקה רגעית ואנרגיה שמגיעה מבחוץ.
אנו מציעים לארגונים חבילות אימון אישי לעובדים שיעשו עבודה אמיתית לאורך זמן וייצרו את השינויים האמיתיים שהארגון מייחל להם. החבילות תתקיימנה ב"זום" או במקום העבודה עצמו או במקום קבלת הקהל של מומחי המכון לפי העדפת הארגון.
במהלך המפגשים יהווה המומחה של מכון דרך חדשה אוזן קשבת במטרה להרים את האנרגיה ולשדרג את המצב המנטאלי של העובד, יסייע לעובד לעשות "סדר" ולהפוך לפרודוקטיבי יותר תוך הגברת החיבור של העובד לחזון ויעדי החברה.

המומחה שלנו מלווה, מאתגר, ממקד, משקף והתהליך מהווה עבור העובד מסגרת לעשייה מקדמת.
כל זאת באמצעות טכניקות מקצועיות של הקשבה פעילה, שאלת שאלות מדוייקות, שיקוף, מציאת פתרונות והנעה לפעולה.
במפגשים נאתר ונפצח את כל הנושאים המצריכים שינוי וטיפול ליצירת עשייה מיטבית ושיתוף פעולה אופטימלי והכי חשוב- לאורך זמן- בין העובד לארגון ומטרותיו. בתום כל מפגש יקבל העובד משימות פרקטיות בהתאם לנושאים הנידונים.
ראו גם: "אימפקט"- חבילות אימון אישיות למוטיבציית עובדים