אימון מנהלים בתקופת הקורונה

אימון מנהלים בתקופת הקורונה

רקע:

על מנת להשיג את המטרות שאותן מציב הארגון, על המנהל להתאים עצמו לשינויים שחלקם יישארו עימנו גם לאחר שיימצא הפתרון הרפואי לקורונה, כמו הגברת שיטת העבודה מהבית.

לפי מחקרים רבים המתקיימים בתקופה זו, ההבנות הן כי המנהל יצטרך לעבור מניהול סמכותני לניהול יותר אמפתי וגמיש, ממעקב ופיקוח צמוד אחרי פעולות העובד להתמקדות בתפוקה ובתוצאה, לדעת לשתף את העובדים ולעודד אותם לחשיבה עצמאית ויצירתית ולחבר את העובדים יותר מאי פעם לערכיו וייעודו של הארגון כדי לייצר בהם מוטיבציה והתחברות למטרות הארגון. התרבות הארגונית תצטרך לעלות מדרגה והארגון ישאף למתג את עצמו כדואג לרווחת העובד וכמאפשר לעובד ניהול עצמי אוטונומי מחד ומסגרת בטוחה מאידך.

תקופת הקורונה חידדה וזירזה את המעבר לצורת העבודה העתידית. על מנת שזה יקרה בהצלחה, צריכים המנהלים והארגון יותר מאי פעם:

  • ערכים, ייעוד וחזון מוצקים, בהירים וסוחפים- כדי להטמיע אותם בעובדים.
  • שליטה באומנות ההקשבה כדי לייצר דיאלוג אמפתי, מעצים ובעל יכולת רתימה.
  • כלים לליווי העובד בתוך הניהול העצמי שלו. החל מבדיקת מצבו המנטאלי ועד קביעת מפגשים דיגיטליים.

חבילות אימון אישי לניהול אופטימלי בתקופת הקורונה

מטרת המפגשים האישיים: שדרוג יכולויות הניהול ממיומנויות רכות ועד יכולת הטמעת החזון והשאיפות של הארגון בתקופת הקורונה המאתגרת.

במהלך המפגשים האישיים יוכל המנהל לשתף בקשייו ובאתגרים העומדים בפניו, ודרך תהליכי שיקוף והעצמה מצד איש המקצוע המלווה הוא יוכל למצוא פתרונות וליישם אותם הלכה למעשה. המנהל יקבל כלים שמשדרגים את המיומנויות הרכות החשובות כמו תקשורת בינאישית, עבודת צוות, מנהיגות ויצירתיות.

  • חיבור אל "דמות המנהל" העוצמתית והטבעית שנמצאת בו.
  • הצבת "מראות" והתבוננות מ"מבט על" על הבעיות ומציאת פתרונות.
  • ניהול המשלב תכליתיות עם אמפתיות כמצרך הכרחי בתקופת הקורונה – היכולת "לשלוט" בעבודת העובדים בתקופת אי הודאות ו/או בעבודה מהבית באופן משחרר, אמפתי וחכם המעודד אותם ליצירתיות, ניהול עצמי ולקיחת אחריות תוך שמירה על עמידה בתפוקות.

סדנת ניהול אופטימלי בתקופת הקורונה

מטרת הסדנה:

מתן סדרת כלים אפקטיביים לחיזוק הפרואקטיביות והמיומנויות הרכות של המנהל

תקופת הקורונה יצרה שינויים בעולם העבודה החל מתחושת הבטחון של עובדים ומנהלים, דרך שינויים בדרכי התקשורת והעבודה מהבית. תקופה מאתגרת זו מצריכה מהמנהל שינוי פרדיגמה בכל הקשור בניהול ושיטות עבודה, שדרוג המיומנויות הרכות העוסקות בתקשורת בינאישית ושדרוג דרכי המנהיגות והרתימה שמטרתן עמידה בשאיפות ומטרות הארגון.

מה בסדנה?

אנו ממליצים על בחירה מתוך סדנאות המנהלים המוצעות כאן באתר בתחומי התקשורת הבינאישית, הייעוד והחזון והמנהיגות.
האם מדובר בחיזוק הקשר בין העובדים לחזון וערכי הארגון, האם צריך לחזק בקרב המנהלים את יכולות התקשורת הבינאישית מהקשבה נכונה ועד העצמה? האם צריך לחזק את יכולות ההנהגה של המנהל בימים אלה?
את הסדנאות נתאים בתיאום עם צרכי הארגון לתקופת הקורונה!

קרא עוד על הסדנאות…